vrijdag 26 juli 2013

Een paar kleinen veranderingen..

Mijn statistic meetingen op mijn blog vertelt mij:
 dat de meeste mensen voortaan mijn Engelse blog leest.
Ik heb dus besloten om de blog op de website te wisselen naar de Engelstalig versie.
Dat houdt nu in dat als je de "BLOG" knop indrukt...die meteen op de Engels talig blog opent.
Maar wees niet bang,
als je de NL talig blog wil lezen dan zal je nu aan de rechter kant van de balk,
 op de NL flag moeten klikken om daar terecht te komen.

Simple toch?

En, ik heb mijn "profiel foto" gewisseld.
De andere was een beetje oud geworden.

Wat niet is verandert is dat:
1. wij het erg druk hebben
2. dat ik minder blog in de zomer, dan in de winter
3. ik nog steeds mijn verhalen graag deel
4.ik mis een frikandel speciaal,
5. en bami schijven,
6. en Erika,

Kortom, de enigste dat is verandert is mijn foto en de plek van mijn blog...
Fijne Weekeind.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten