vrijdag 10 februari 2012

De "coolest man" is er niet meer.

Even een kleine herdenking
aan iemand die ik nooit heeft gekend,
maar had dat wel graag gewilt.

Jaren geleden was ik ooit lid van de Zuid Afrikaanse Valkeniers Club.
Ik heb nooit een valk gehad maar ben wel op een aantal jachten meegeweest.
Ik heb genoten van de havikken, adelaars en valken.

Ik heb altijd mijn intresse behouden met  deze roofvogels,
en ben toen ooit op de blog van Stephen Bodio Querencio gekomen.
Deze blog  gaat onderandere over valken, windhonden
en schapen houderij.
Cat Urbigkit schrijft hier ook af en toe een gast blog.
Zij is een schapen rancher in Wyoming maar ook fotograaf en auteur.

Hier heb ik Aralbai leren "kennen" via deze blog.
Ooit is hij, Aralbai
de "Coolest Man on Earth" genoemd.

Ik heb genoten van de verhalen en de schitterend foto's van hem,
met zijn adelaars en ponies op de Mongolse steppe!
 Toen ik vandaag heb gelezen,
dat hij  op 54 jarig leeftijd is gestorven,
wilde ik dat met jullie delen.
Voor degene die hem echt heeft gekend:
Deze man is en zal altijd;
de coolest man
blijven.
Om meer fanastische foto's van hem te zien,
ga even kijken bij Querencio blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten