vrijdag 24 februari 2012

Niks te doen dan is hier iets te lezen..

Na dat wij onze roof dier vriendlijke certificeren heb gekrijgen is dat natuurlijk wel in een aantal kranten verschijnen.
De eerste heb ik zelf geschrijven voor de krant waar ik voor werk., de Peace Country Sun.

De volgende stuk is in DE agrarischeblad van Western Canada verschijnen.
Die hebben een interview met mij gedaan.
Die stuk kan jullie HIER lezen.

Na aanleiding van dit,
heb de nationale nieuws televisie sender mij gebeld, en die willen dan volgende week een interview met mij doen voor de Nieuws...
Mijn doel om meer aandacht,
en het onderwerp meer bespreekbaar te maken,
van het  onnodige slachten van wild/roofdieren,
komt zo wel goed.

Wij gebruiken vooral honden, maar andere mensen gebruiken
Bewaak ezels:


en kuddebewaak Lamas:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten