zondag 18 maart 2012

04:00

In mijn vorige blog schrijf ik over wat ik om 3 uur in de ochtend doe.
Maar wat ik niet had verteld is dat heel soms ik ook mijn camera meeneem,
en dan ook foto's maakt.

Hier zijn een aantal foto's van de norde lichten.
De foto kwaliteit is matig en ik moet nog veel leren hoe om deze lichten goed kunnen fotograferen.
Maar het geeft wel een beeld van de prachtig nachtelijke tafferelen hier bij ons de laste weken.





Onze kleine huis op de prairie:

De noorde lichten boven onze stal:



Zo, kom ik door mijn nachten!

1 opmerking:

  1. O, dat Noordelicht...... wat is dat toch mooi en dan hebben jullie dit gewoon daar waar je woont!! Prachtig en ook al vind jij de kwaliteit nog niet zo mooi, ik zie daar niks van, ik zie alleen dat prachtige licht (en het huisje op de prairie!) Trouwens erg leuk dat je ons ook deelgenoot maakt van je nachten als het lammertijd is, tenminste, ik neem zomaar aan dat dit alleen tijdens het lammeren is, of is dit iets wat je het hele jaar door doet? Lijkt me wel heerlijk die rust in de stallen, zo midden in de nacht.

    BeantwoordenVerwijderen