donderdag 9 augustus 2012

Rondjes



Wij zijn nog steeds aan het hooien.
Vandaag heb ik 93.6 km gemaaid.
Gister heb ik bijna 40 ha geharkt en geduined.
De dag daar voor heb ik balen gemaakt.

Morgen ga ik weer balen maken,
dan weer harken
en duinen,
en weer balen maken.

De veld wat ik vandaag heeft gemaaid is maar voor een derde gedaan.
Ik heb nog 180km te gaan, ofwel nog 16 uur om te maaien.

Ik heb wel gezelschap.
Een raaf familie vliegt over de nieuwe gemaaide gras opzoek naar muizen en wormen.
Vandaag kwam ook een grote hert even kijken.

Tijdens al deze rondjes heb ik veel tijd om te denken.
Ik denk, ik twijfel, ik vraag mij af..
Of ik echt mijn zomers op de tractor wil doorbrengen?

De antwoord op het bovenste vraag kwam naar mij tijdens rondje 38..

Werk gelegeheid:Welke jonge ( of oude) handig tractor liefhebber wil komende zomer bij onze schapen en rundvee bedrijf in noord Alberta komen helpen met het hooi oogst?
Wij bieden:
Veel tractor rijden,
veel natuur,
rust,
af en toe mechanische problemen,
mooi omgeven
en heel veel gras!
Tevens, heb je gratis kost en inwooning, lekker maaltijden,
en af en toe vrije tijd.
Als dit jou aanspreekt, en je heb tijd van Juli tot September 2013
Dan neem gerust contact met mij op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten