vrijdag 10 mei 2013

Photo Vrijdag

Afgelopen week hadden wij nog een sneeuw storm,
deze week hebben wij maar lente overgeslagen en hadden meteen zomers weer - 28 graden!

Dus, een mooi avond om foto's van de twee jonge sarplaninac pups te maken.
Mali de grijze, is een pup van Katcha en Vuk,
 en Cindy ( de witte) is een van de wees nestje van Snowy and Beli.
Beide doen het goed, ze zijn nu bijna 9 maanden oud.
 Ze gaan nu niet meer over de rasters doordat alle sneeuw weg is.
 Ze verblijven full time bij de schapen en doen het goed.

Het was een tijd geleden dat ik fotos van hun had gemaakt,
dus het werd weer tijd.

Cindy vindt het prima om fotomodel te zijn:



Mali, is iets meer verlegen (net haar vader).
Zij is net als die persoon in de familie die altijd achteraan staat,
of schuilt achter iemand anders,
probeert niet opvallend te zijn,
kijkt net weg als de foto wordt gemaakt..




Soms krijg je een,
met de ogen open...



Soms, moet ik een telefoon foto maken van haar als zij gekroeld wordt...

 

Eindelijk heb ik deze gemaakt,
die ik trouwens erg leuk vindt.
Niet door de foto qualiteit,
 maar door de
 expressie, verlegenheid, en mij in de gaten houden..


Ik vindt de kleur een beetje flets dus wilde even een aanpassing maken op mijn camera..
Dit is dan de volgende foto die ik gemaakt heeft:

Dit is nu "photo-bombing" door Cindy.


Op de achterground zie je dat Mali nog steeds in dezelfde houding liggen, 
alleen  is Cindy nu vol in beeld..

                                                    Later, had ik nog deze van Mali gemaakt
 dat ik ook wel redelijk vindt.
De zon was nu bijna weg en ik had geen licht meer.


Mijn laste foto is van de twee pups die braaf achter de raster blijf,
bij hun kudde schapen.
Toen ging ik naar huis.


Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten