donderdag 19 april 2012

Drukke dagen



Het kalveren gaat rustig door.
De kalfes doen het goed.
Af en toe hebben wij een probleempje,
maar niks dat wij niet op kan lossen

Het weer is veranderet en is nu warmer.
Helaas smelt al dit sneeu nu en alles is modder.

IK HAAT MODDER..
EN...
 SLOOM INTERNET!

Deze weekeind wordt druk.
Wij hebben de lokale voorjaars rodeo dit weekeind.
Jess en Loretta doen mee aan de opening.
En mijn paard, Allie doet ook mee, maar dan met een andere ruiter.
Onze schapen doen mee met de Muttin bustin..
Oh, en Jess heeft ingeschrijven voor de barrel racing wedstrijd.

Helaas, ben ik er niet,
en dat vindt ik erg jammer.

Ik laat Eric en de kinderen thuis om alle werk te doen..
en lekker naar de rodeo te gaan.

Veel plezier dit weekeind.

En geen oneinigheid maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten