zondag 24 juni 2012

Ik loop achter

Ik loop ongeveer 3 verhalen achter op deze Nederlandstalig blog.
Mijn engelese blog is wel redelijk  bij.
Ik vindt het erg lastig om de tijd vrij te maken om twee blogs bij te houden.
Als er lang niks nieuws hier opstaat ,
dan kijk bij de Engelse blog voor een update.
Doordat ik hier zover achter loopt, overweeg ik te stoppen met de NL blog en alleen nog de engelse blog bij te houden?
Graag wil ik weten wat jullie ervan vindt?
Laat een bericht achter of email mij wat jullie gedachtes zijn....

3 opmerkingen:

  1. Nee, alstjeblieft, ga door met je Nederlandse blog! Ik kan wel Engels lezen, maar ik mis vaak de essentie van het verhaal. Je schrijft juist zo leuk in het Nederlands, met veel humor en dat haal ik er in je Engelse blog niet uit omdat ik die taal gewoon niet voldoende beheers! Ik snap wel dat je met je tijd woekert, dus ik begrijp ook dat je dit blog misschien wel zou willen stoppen. Heus, maar als ik mag laten weten wat ik graag wil, dan graag doorgaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens en louise, het is ook goed voor jou om je Nederlands bij te houden :-)
      Hartelijke groet aan jullie allemaal,
      Amanda

      Verwijderen
    2. Ik heb ook een stel emails gehad, ik zal proberen de NL blog bij te houden. Amanda, jij heb gelijk hoe moet ik ooit mijn NL anders bij houden...? Het is al zo slecht en als ik ermee stopt dan wordt dat natuurlijk helemaal niks meer;)

      Verwijderen