maandag 2 januari 2012

2012 Nieuw begin..

Met een nieuwe jaar komt ook een kleine verandering in mijn blog.
Afgelopen jaar heb ik ieder maand een beroep op mijn buurvrouw moeten maken om mij te helpen een nieuw maand te plaatsen op de site.
Ik ben Roeby erg dankbaar, maar vindt het verveelend om ieder maand haar, midden in het nacht, wakker te bellen omdat het mij niet lukt een nieuwe maand te maken.
Daar door nam het altijd best veel tijd  in beslag,
dus heb ik maar besloten om een standard blog formaat te gebruiken.
Dit zal mij tijd moeten besparen (en Roeby iets meer rust).
 Aangezien, ik het erg leuk vindt om (met mijn slechte Nederlands) toch stukjes te schrijven
zal ik mischien sneller geneigt zijn om even een blogje te schrijven,
vooral als er een nieuwe maand is!
Wie weet...
Met deze blog zijn er ook meer mogelijkheden voor jullie om een opmerking (comment) bij een bepaalde blog stukje te plaatsen.
Dus, kom op met de commentaar.
Hou er wel rekening mee, dat ik niet op spel en taal fouten inga....
dat is dweilen met de kraan open.
Nog iets:
Voor degene die mijn Nederlands taal gebruik erg storend vindt,
mag jullie natuurlijk,
altijd naar mijn Engels talig blog gaan.
Die is HIER te vinden.

Deze twee blogs zijn niet altijd (maar toch wel vaak) hetzelfde.
Soms blog ik in Engels over andere dingen dan in deze Nederlandse blog.
Hier komen de kinderen en gezin iets vaker aanbod.
Onze Nederlands familie vinden het  natuurlijk leuk om af en toe,
 ook te lezen hoe het met de kinderen gaat.
Ze willen niet altijd  over honden,
of schapen,
of paarden 
moeten lezen...

Dus, welkom hier voor nog een jaar van:
verhaaltjes, foto's, dieren, natuur, leuk dingen, zielig dingen..
kortom alles wat bij ons gebeurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten