donderdag 12 januari 2012

Puppy update

Ok, hier is een puppie update.
Ik beloof dat ik niet alleen over puppies zal bloggen,
 of alleen maar foto's van de pups op de blog zal zetten...
Maar die zal wel best vaak aan de beurt zijn de komende tijdje.
 



Snowy is goed herstelt.
Is een zeer goede moeder, geduldig een echte engel.
Helaas, is een puppie gisteravond overleden
Dus nu zijn er 10!
Deze foto is nog gemaakt toen er elf waren...

Ik heb zetten denken over  thema voor de puppie namen.
Ik dacht dat ik het hier in de groep zou gooien..
Laat maar weten wat jullie ervan denk?

Dus, mijn thema is Auto merken.
dan hebben wij:
Chevy
Dodge
Ford
Toyoto
Nissan
Porche
Kia
Jetta
Mercedes
Ferrari
Jaguar

Nog meer voorstellen?

1 opmerking:

  1. Wat zjn ze lief! Jammer dat er een puppy dood is gegaan, maar de natuur weet wat goed is.
    Ik vind het wel een leuk idee die autonamen, je hebt mooie merken uitgekozen! Het is nog lastig tien namen te bedenken die ook met elkaar te maken hebben. Veel plezier met het mooie nest en ik vind het niet erg hoor als je tijdelijk even over de puppy's schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen