vrijdag 13 januari 2012

Babies op de Blog

Ja, ja, ik weet dat ik had beloofd niet alleen over babies te bloggen
en, dat ik toch af en toe over iets anders zo bloggen.
Maar ik kon het niet laten om weer een:
"Babies op de Blog"
te doen.

Maar deze keer is het over andere babies.
Deze volgende beelden zijn niet geschikt voor mensen
die niet tegen bloed kan...
Zie, ieder geboorte gaat gepaard met bloed en troep,
urine en placentas.
De een heeft wat meer, en een andere geboorte heeft wat minder..

Toen ik besloot om foto's van deze ooi en haar lammetjes te maken,
wist ik niet, dat zij
echt al de bovenste zo hebben, tergelijketijd!


De meeste andere "schapen bloggers"
laat altijd mooi, schoon,
wit, pluizig en schatige lammetjes zien.

Ik?
 Ik hou het graag bij de realiteit...
zoals, foto's met uithangend nageboortes
en urine doorweekte lammetjes!
Zo ben ik nou eenmaal.
Kan er niks aan doen :-)




Maar, ook deze lammetjes zijn schattig.
kijk naar deze lief oortjes..


of deze smoeltje?


Als jullie voldoende zijn herstelt van al dit goor,
dan wens ik jullie alsnog een fijne weekeinde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten