vrijdag 16 november 2012

Dit is niet meer leuk....

Nou is het weer mijn buurt en ik moet opbiechten dat ik schuld had...
Het lot zorgt altijd voor snelle retributie.
Nadat ik over Eric had geblogged,
en dat leuk vond,
 vond het "interventie van boven" waarschijlijk dat ik dat niet had moeten doen..

Ok, ok het spijt mij.
Zal ik niet meer doen.

Dit witte truck is van ons nadat ik een links afslag had genomen en tegen een andere auto heeft gebots.

Met drie brandweer autos en de politie was het allemaal best spannend.
Wij vond het een beetje een over reactie van de hulp verlening.

De andere auto was slechte aan toe en moest weg gesleept worden.
Onze auto kon nog rijden, alleen raam kapot, deur ingedekt en de frame beschadigt. Met duck tape en plastic kon wij de auto toch nog naar huis rijden.

Gelukkig was iedereen ok.
Roy vond het wel spanned zijn eerst auto ongeluk.

De schade is vooral blik schade en zal in de tien duizenden dollars zijn.
Gelukkig zijn wij "all risk" verzekerd.
Het was mijn schuld, maar ik vermoed dat de andere man ook een kleine deel schuld had...
Nu, heb ik een bekeuring en drie punten tegen mij op mijn rijbewijs.

Ik ben erg blij dat niemand iets had,
en dat wij hier over kan bloggen.



2 opmerkingen:

  1. O, nee toch!! Ben erg blij te lezen dat het blikschade was en niemand letsel heeft opgelopen. Wat een geluk bij een ongeluk dat jullie all-risk verzekerd zijn, anders was het dubbel pech. Kwam het ook door de sneeuw en gladheid of was het zo'n ongeluk waarbij je achteraf dacht, 'hoe kán dit nou, ik let altijd zo goed op'??
    Nou ja, hier moet het maar bij blijven, meer ongelukken en spannende foto's kan ik niet aan hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meghan, ik ben met je eens, I wil weer alleen over de dieren en ranch bloggen.. al deze ongelukken zijn niet fijn!

      Verwijderen