zaterdag 24 november 2012

Even een update

Ik ben uitgenodigt om  volgende week bij de
Westeren Canadian Grazing Conferance
te praten over Roofdier Management.
Dit is in Red Deer ruim 600km van ons vandaan.
Ik ben vanaf Maandag tot Vrijdag onderweg of bij de conferentie.

Dus, er zal niet al te veel blogs zijn van deze kant..
maar wie weet,
 mischien een hoop verhalen als ik weer terug ben...

Volgende week gaan er een aantal pups naar hun nieuwe eigenaren.
Die breng ik weg als ik naar de conferentie gaat.
Hier zijn de pups van Snowy en Katcha.
Die doen het allemaal super goed en ze groeien als onkruid.







 

1 opmerking:

  1. Doe je wel voorzichtig onderweg!! Moeilijk om weer afscheid te moeten nemen van de pups, maar jeetje, wat zijn die gegroeid! Gezellig dat ze nog een stukje met je mee kunnen en daarna veel succes bij de conferentie. Mooi dat je je zo inzet voor de roofdieren, die horen er ook gewoon bij, niks niet op jagen..... Zet'm op, als jij de liefde voor dieren en natuur daar net zo over kan brengen als je doet in je blogjes, zit het wel goed ;-)
    Ik kijk alweer uit naar je verhalen, maar nogmaals, doe voorzichtig!

    BeantwoordenVerwijderen