zondag 30 december 2012

Oud en Nieuw

Ik heb even een tijdje zit te denken wat ik voor een Oud en New blog zo willen schrijven.

Ik dacht eerst een terug blik over het jaar..
maar als iemand dat zo willen,
hoeven ze alleen maar door al mijn blogs te gaan
om te weten wat voor jaar
het is geweest.

Toen, dacht ik mischien een "Foto van de Maand", over de hele jaar 2012 te doen.
Maar ik zie dat Facebook dat al voor je doet..
dus dat hoef ik ook niet!

Ja, wat is passend om te doen met Oud en Nieuw?
Natuurlijk,
nieuwejaars resoluties te maken..

Maar daar ga ik niet over bloggen.

In plaats van mijn resoluties uit te spreken,
heb ik wensen voor jou...

Dat 2013 een jaar zal zijn van:

Hechte vriendschappen...


Nieuwe ontmoetingen


Een beschermde engeltje te hebben..


Omringt  te worden door mensen die in je gelooft..

Veel leuke en grappig momenten te beleven...


Lekker dicht bij elkaar liggen..


Samen, een nieuwe pad te ontdekken..

Een luisterende oor te hebben,
en geven..


Dat er altijd  iemand is die over je zal waaken..

Tederheid..


Kracht om de stormen van het leven te weerstaan..


De wereld te ontdekken..


Zorgzaamheid..


Dat er altijd iemand is,
dat achter je staat..

Knuffels..


Als je verdwaald,
dat er iemand is dat je naar de juiste weg leidt..

 

Veel lachen..


Bedachtzaamheid..


Spelletjes spelen..


Dat, je altijd van je goede kant kan laten zien..

En, 
een Tijgertje te hebben,
voor alle onvoorziene momenten in het leven...



Bij deze wens ik iedereen een bijzondere 2013.

De kunst is zo te leven, dat het je overkomt.
~ Martin Bril

 



1 opmerking:

  1. Wát een passende teksten bij bijzonder mooie foto's. Hoe verzin je het erbij! Talent.....
    Wat zijn jonge dieren toch schattig, alhoewel ik die dikke stier achter een van de honden toch ook een plaatje vind (is het wel een stier, sorry, stadsmens!)
    Ik wens jou, je gezin en andere dierbaren ook een geweldig mooi jaar toe en ik ga eens proberen te leven naar het gezegde van Martin Bril! Tot volgend jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen