donderdag 3 januari 2013

Nog niet klaar mee..

Eigenlijk, ben ik nog niet helemaal klaar met 2012.
So, wil ik nog even laten zien wat Jess en ik op de laste dag van het jaar heeft gedaan...
En, aangezien dit ook een van mijn nieuwe jaars resoluties was,
vond ik het een passend eind van het jaar.

De dag was stralend mooi,
de schapen wilde niet lammeren,
het was maar min 3,
de sneeuw was wit,
 alles was sprankelend,
 en de dagelijks klusjes waren klaar,
 Wij heb onze paarden gepakt en heb een laste ritje van het jaar gemaakt.
( Ik wil dit jaar meer paardrijden,  is een van mijn resoluties..)

Wij ging de afrastering kontroleren,
kijken dat er geen takken of bomen op de draad was gevallen.
Het was geweldig..
Om nieuwe sporen in dat prachtig witte vlakte te maken,
een eigen weg te banen.








Daarna hebben wij heerlijke olliebollen bij onze Nederlandse buuren gegeten,
en dan door gerijden voor een gezellig avond bij andere kennissen.

Op mijn wensen lijst voor 2013,
had ik het bij een van de plaatjes geschreven,
dat het fijn zo zijn om een beschermd engel te hebben.

De laste tijd  kom engelen overal tegen.
Zo, heb ik deze engeltje van onze buren gehad..


En, als ik in de natuur rond kijkt,
 dan kom ik
deze sneeuw engelen tegen...



en, zo
kan ik dan met een gerust hart 2012 afsluiten
en aan de tiener jaren van 2000 beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten