zaterdag 26 januari 2013

Lock Down

Nadat Katcha haar nest pups heeft gehad,
heeft zij niet alleen een veruiming in her geest gehad,
maar ook in haar wereld.

Helaas voor Katcha, heeft zij ontdekt dat hup over de afrastering tot haar mogelijkheden behoort.
Het helpt niet dt de sneeuw al afrastering hoog is,
en ook niet dat de stroom draad niet aan staat.

Katcha heeft ontdekte dat er een wereld is buiten de schapen wei!

En, dat is niet goed.
Dat brengt heel veel problemen met zich mee..
  1. zij kan dood geschoten worden
    (zij ziet er uit als een coyote of een wolf en met de premie jacht op wolven kan zij zo afgeknald worden..)
  2. zij kan gaan zwerven
  3. zij kan dood gereden worden
  4. zij kan gedekt worden door een border collie, een wolf, een coyote of een poodle
  5. zij kan verdwalen in de diep donkere bossen
  6. een moose kan op haar stompen
  7. roof dieren kan haar vermoorden
  8. de schapen hebben geen besscherming
  9. iemand zo haar kunnen stelen ( niet waarschijnlijk, maar toch..)
  10. aliens kunnen haar ontvoeren (ook niet waarschijnlijk, maar hoort tot de mogelijkheden..)
Niet alleen zijn alle bovengenoomde problemen  een zorg,
maar ik word er ook kei chagerijnig van.
En als ik chagerijnig wordt dan
- ben ik niet te genieten
- wordt het leven niet prettig
- ga ik vloeken
- een boos worden

Dus, om dit te voorkomen,
heb ik besloten om aktie te ondernemen.
Dat houdt in dat Katcha voorloopig in Lock Down is.
Daar wordt zij niet blij van.

Deze winter is haar nieuwste beste vriendje een auto band.
Zij kan die rond sleuren.



Maar kan niet meer over de rasters springen.
Als de sneeuw gesmolten is,
en stroom weer op de draad is
dan gaan wij weer aan de slag met haar om te leren dat rasters dienen gerespecteerd te worden.
Tot dan,
heeft Katcha gewoon pech.

1 opmerking:

  1. Oooo, ik geloof dat Katcha nu al spijt heeft van de actie om aan de andere kant van het hek te gaan kijken. Moet je die oren zien staan! Ze kijkt behoorlijk zielig! (Trouwens wel een superoplossing zo'n band...., de schapen op de foto lijken zo'n beetje te kijken als 'wij gelukkig niet!!'.)
    Ik snap je trouwens heel goed om dit te doen, je moet er toch niet aan denken dat ze meegenomen wordt door aliens!!! Ik denk trouwens dat doodgeschoten worden een groter kans is, maar dat komt misschien wel omdat ik niet in aliens geloof :-)))

    BeantwoordenVerwijderen